Poskytněte pracovníkům ve zdravotnictví bezpečná řešení usnadňující péči o pacienty a zajistěte, aby byl celý pečovatelský tým v obraze, ať už jsou jeho členové kdekoli.
Bezpečné videokonference Google Meet umožňují zavádět distanční medicínu
- Pomocí služby Google Meet se můžete setkávat bezpečně, ať už jde o virtuální návštěvy u lékaře, nebo o virtuální porady zdravotnických týmů.
- Při rozhovoru můžete prostřednictvím sdílení obrazovky zobrazovat dokumenty nebo obrázky s lékařskou tematikou.
- Zapněte živý přepis, který využívá technologii Googlu pro rozpoznávání řeči, aby nikomu nic neuniklo.
- Služba Google Meet podporuje dodržování zákona HIPAA.

Gmail, Disk Google a Dokumenty podporují přístup k informacím o pacientech, který vyhovuje zákonu HIPAA.
- Uchovávejte soubory s daty o pacientech v repozitáři, který podporuje dodržování zákona HIPAA na Disku Google.
- Uchovávejte data v bezpečí pomocí šifrování a správy mobilních zařízení společnosti Google.
- Umožněte zaměstnancům s povolením a pečovatelům v přímém kontaktu s klienty přístup k relevantním zdravotnickým informacím z jakéhokoli firemního zařízení.

Zjednodušte mobilní poskytování zdravotní péče
- Vytvořte ve službě Google Chat chatovací skupiny pro zdravotnické týmy, aby byli jejich členové v kontaktu, ať jsou kdekoli.
- Uchovávejte informace o pacientech v Dokumentech Google, Tabulkách nebo jiných souborech na Disku Google.
- Mobilní aplikace pro Android a iOS usnadňují přístup a aktualizaci informací z jakéhokoli zařízení.
- Služby Google Chat, Formuláře a Tabulky podporují dodržování zákona HIPAA.

Vyjděte pacientům vstříc tím, že jim vše urychlíte a usnadníte
- Nechte pacienty na začátku každé návštěvy zadat své vstupní informace do Formulářů Google online.
- Data z Formulářů se ihned objeví v Tabulkách Google, kam mohou své poznámky přidat i lékaři a sestry.
- Personál si informace může zobrazit v reálném čase a hned se může podrobněji zabývat konkrétním pacientem.

Zbavte se papírování a zjednodušte procesy přesunem do cloudu
- Zefektivněte spolupráci zabezpečeným sdílením rentgenových snímků, snímků CT a hlasových zpráv i videozpráv jako digitálních souborů (každý až do velikosti 5 TB) na Disku.
- Snižte riziko lékařských chyb způsobených neaktuálními a nejednotnými verzemi zdravotnických dokumentů.
- Vytvořte sdílené disky jako sloučený zdroj informací pro celý pečovatelský tým, ke kterému budou mít všichni jeho členové přístup a budou ho moci aktualizovat.

Vytvořte informační centrum pro důležité interní aktualizace a dokumenty
- Přesuňte veškerou svou interní komunikaci, oznámení, aktualizace zásad a školicí materiály na Disk.
- Vše můžete pomocí Webů Google propojit na webu, který lze snadno vytvořit a který může podporovat dodržování zákona HIPAA.
- Udělte přístup všem zaměstnancům nebo u konkrétních projektů či péče o pacienty jen vybrané skupině.

Google Workspace používají zdravotnické organizace po celém světě. Podívejte se na jejich příběhy
Roche Group
Přečtěte si o tom, jak skupina Roche Group umožňuje více než 90 000 zaměstnanců spolupracovat odkudkoli.
web Read article
expand_more